måndag 10 december 2012

Julbord Törringelund 2012






















Hej i söndags den 9 december var jag med kompisar och åt julbord i Törringelund,,,,,,,vilka vi  var är  Catharina,Lasse,Bengt,Ingela,Martin och Ebbe och så lilla jag förstås,,,,,,,det var ett gott julbord som vanligt,,,,,jag åt lite av varje började med silltallrik,,,,,sedan det kalla som tex kalvsylta med rödbetor,,,sedan kom det varma,,,,,jättegod bru nkål åt som f...n av det oj min lilla mage,,,,,sedan åt jag ostbricka det är ju världens goaste,,,orka ingen gröt,,,,,,,åt ej någon godis,,hurrahurra,,,,,,efter att alla var trötta och mätta körde vi hem kl 15,30,,vi kom förresten kl 13,30,,,,,,vi körde hem det söta nyförälskade paret Ingela och Martin,,körde på Lidl och handla hem lite ,,därefter körde vi till Staffanstorp oc spela bingolotto men tji fick vi,,,ingen vinst alls,,,,vid 22 tiden körde vi hem och sov gött efter en lång dag,,,,,,,Tack  mina vänner för en fin dag/Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar