lördag 8 december 2012

Jultallrik på församlingshemmet










I torsdags hämta jag Emelie och Hannah skulle köra dom till skolan ,men det visa sej att Hannah var sjuk,,så hon fick följa med mej hem och vid middagstid åkte vi till församlingshemmet för att äta jultallrik,,,Hannah hade ju ingen feber,,,,,,vi tre  Ebbe Hannah och jag åt och det var gott tyckte vi,,,,,,sedan åkte vi hem till mej igen,,Ebbe åkte ett ärende så vi tog varsin tupplur Hannah och jag vi sov så gott och Hannah tyckte hon sov på moln,,,,,det är verkligen underbart att ligga på ullsetet,,man sover gott,,,,,vi sov i 3 timmar,,,och snarka gott båda två sa Ebbe,,,,,vid 15,15 åkte jag och hämta Emelie  från skolan,,,,,sedan hämta jag hem Hannah och sen var det tvättdags för Ebbe,,,,och jag titta på Glamour som vanligt,,,,,,sen slappa vi hela kvällen framför tv  gött gött,,/Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar