torsdag 20 december 2012

Tankarna virvlar i huvudet


Hej mitt i natten,,,,sitter här och kan ej sova som vanligt,,har skinkan i ugnen den är färdig kl 04,
för säkerhets skull har jag satt klockn på 03.....rätt som jag sitter här ropar Ebbe på mej,,,,,,Var är hunden,,,,,,vi har ingen lille Ebbe säger jag,,,,,jo den gnäller ju ,,,,,,sov nu lugnt igen  säger jag till honom......men han sover väldigt oroligt i natt,,,,,,blir väldigt ledsen över honom,,,idag var han inne och tog prov i ryggraden och det skall visa om han har altzeimer,,,,hoppas inte det,,,,,,tänker mycket på Dennis och hans lille Malte ..hoppa allt går bra för dom ,,,,,mina tankar far runt i huvudet,,,,,det knaka på fönstret här i sängkammaren 3 ggr jag titta ut ,,är det Mor som vill hälsa till mej nu till julen,,,,,,oooooo vad jag saknar henne,,,,,min oro är väldigt stor,,,,,,skall klara av det med jul och allt ,,,,nästan alla julklappar färdigt har bara en sak till och det är till Emelie,,,så hon också får för samma summa ungefär som dom andra,,,,,jag är en väldigt rättvis farmor,,,,tycket ju den goa lilla Hannah,,,,,hon är bara såå go när hon kommer med sina kommentarer,,,,,men alla mina barnbarn,,,,,,Emelie,,,,,Oscar...Julia  och Emma och så lille Malte ,,,,,,,är bara sååååå söta goa rara snälla   ÄLSKAR dom av hela mitt hjärta,,,,,och så har jag ju fina vänner kring mej,,Tack för ni finns i mitt liv.....godnatt hela världen/EWA










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar