tisdag 25 december 2012

Juldagen 2012



























Idag juldagen v ar vi hos Anders med familj och åtnjöt en go middag bestående av kalkon,brysselkål
rödkål,morötter med lök stekta i ugn,,,,,stoppningen av kalkonen katrinplommon bla,och go sås med potatis....till efterätten blev det frusen marängtårta med passsionsfrukt och vaniljsås,,,och cupcakes med
topping av phihadelphiaost ,,,det blev utdelning av julklappar mellan målen ,,,,,,,,goa söta Emelie var tomte och nissarna Julia och Emma lika söta dela ut klapparna,,,,,,,det blev en del till varje barn och Oscar var i sitt esse han fick ju många bilar och 2 st stora lastbilar ........Emma och Hannah fick ju sina
pingviner och dom snacka hela kvällen,,,,,pingvinerna alltså,,,,,,,Julia och Emelie fick jumpers bla och dom var nöjda med sina klappar,,,,,Ebbe fick kalsonger jättefina och jag och han fick 2 fina kort av Julia och Emma och av Emelie och Hannah fick vi en målad tavla så fiiin,,,,,sedan blev det godis och sen vart vi trötta vid 22 tiden så då åkte Ebbe och jag hem efter mycket fin och rolig och supernöjd dag ,,,,,,TACK mina nära och kära för ni förgyller min  tid så livet är värt att leva,,,ni lyser upp min tillvaro/Ewa,mamma,svärmor och farmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar